شبکه

ساخت وبلاگ

sonynsx-24gt1remotelgtophd.jpg

 

مستقیم از کشف حجاب تلویزیون گوگل سونی در نیویورک ما در نهایت آگاهی به تمامی جزییات رسمی برنامه های خود را که شامل چهار HDTV ها (24 -، 32 -، 40 - و 46 اینچ) با قیمت از 599 $ تا 1399 $، به علاوه مجموعه ای سفید بد بو جعبه بالا ساخته شده با در پخش Blu-ray برای $ 399.24 اینچ LCD دارای نور پس زمینه CCFL است، در حالی که مدل بزرگتر تمام ویژگی های لبه چراغ روشنایی، در حالی که همه آنها ویژگی در فای ساخته شده است، بنابراین نیازی به رشته کابل شبکه جدید به اتاق نشیمن. تنها برنامه های سفارشی ما می بینیم در میان آنهایی که از پیش نصب شده (Netflix بکشد، CNBC، Napster از، پاندورا و بیشتر) یک دستگاه پخش سونی Qriocity VOD است، برای بیشتر به شما می شود انتظار بازار آندروید به در اوایل سال 2011 رسید. اگر می خواهید برای اولین بار در بلوک خود را با یک، ضربه تا محلی سونی سبک خروجی هنگامی که آنها به فروش رفتن این آخر هفته، و یا فروشگاه بهترین خرید با شروع اکتبر 24، در عین حال، بررسی آزادی مطبوعات پس از استراحت برای مشخصات و جزئیات کامل.

آموزش mms همراه اول

 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 154 تاريخ : چهارشنبه 31 ارديبهشت 1393 ساعت: 2:00

 

در ما صبح روز دوشنبه HP سیل، ما موفق به نادیده می گیرند این به جای بلند و باریک مانیتور 22 اینچ. مدفون زیر کشت و اطلاعیه های دیگر در موضوعات آزادی مطبوعات ساز و برگ است نخبگان L2201x: صفحه نمایش LED نور پس زمینه، اندازه گیری تنها 0.4 اینچ ضخامت دارد. این ارائه می دهد یک صفحه نمایش 1920 x 1080، 5000:1 نسبت کنتراست، و یک نمایش از برای اتصال. این ممکن است باریک ترین صفحه نمایش ما تا کنون در سراسر آمده ام، اما ما می گویم آن را خوب به دنبال مانیتور بزرگ، و برای 250 دلار، یک تاریخ نسبتا ارزان به بوت شدن است.نخبگان L2201x زمین stateside ژوئن 1.

 

آموزش mms همراه اول

 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 145 تاريخ : سه شنبه 30 ارديبهشت 1393 ساعت: 1:31

1.jpg

 

اگر شما مانند من هستید ، شما مقدار زیادی از فیلم و موسیقی بر روی کامپیوتر شما . شما ممکن است در مقابل لپ تاپ شما نشسته با بهره گیری از مجموعه رسانه های خود را در حالی که شما در وب فهرست و چت با دوستان . این کار خوب است، اما زمانی که شما یک 40 + اینچی HDTV و خانه تئاتر راه اندازی بزرگ چند فوت دور ، مصرف رسانه ای خود را بر روی صفحه نمایش لپ تاپ 15 اینچی با بلندگوهای یکپارچه قلع دار احمقانه به نظر می رسد . آیا آن را نمی بزرگ اگر شما می توانید از لوله آنچه در صفحه نمایش لپ تاپ خود را به HDTV خود را ، و درمان آن را درست مانند مانیتور دیگر ؟ و آیا دسترسی به مجموعه خود را از فیلم و موسیقی و نه از طریق HDTV خود را بسیار جذاب ؟ خوب، شما می توانید هر دو از کسانی که همه چیز را انجام دهید، نسبتا به آسانی ، در روش های گوناگون .
گزینه های زیادی برای نمایش لپ تاپ خود را بر روی HDTV شما وجود دارد. بسیاری از آنها راه عالی برای تماشای فیلم های خود را و گوش دادن به آهنگ های خود را می باشد. تنها برخی از آنها برای مرور وب، ویدئو کنفرانس ، و یا دیگر فعالیت های کامپیوتر متکی هستند مناسب است ، با این حال ، و با توجه به تاخیر اندکی با فن آوری های فعلی صفحه نمایش بی سیم، تنها یک اتصال سیمی مناسب برای بازی ترین بازی ها عمل گرا مبتنی بر PC است . در اینجا گزینه های خود را برای اتصال لپ تاپ خود را به HDTV شما. نخست در نظر گرفتن آنچه می خواهید انجام دهید ، پس از آن راهی است که برای شما مناسب را انتخاب کنید.
قتلهیولا کابل : چرا HDMI برندها دان
بهترین برای بازی : اجرای کابل
بسیاری از نوت بوک های اخیر را ارائه می دهند ساخته شده است در خروجی HDMI ، و کسانی که نمی کنند ، معمولا پورت های DVI ( که می تواند به پورت HDMI از طریق یک آداپتور اتصال ) و یا پورت های VGA ( که می تواند به پورت های PC بر روی بسیاری از HDTV ها اتصال ) . اگر برای شما مهم نیست که از لحاظ فیزیکی به روی صفحه نمایش خود را افسار توسط طول کابل ، شما فقط می توانید آن را به برق وصل و درمان TV خود را مانند یک مانیتور دوم . از آنجا که HDMI / اتصال DVI / VGA می تواند ویدئو فقط ( یک روند decreasingly شایع است، اما ممکن است یک ، به خصوص اگر شما استفاده از یک آداپتور DVI به HDMI یا DisplayPort را به HDMI آداپتور ) ، شما ممکن است نیاز به استفاده از پچ کابل های صوتی برای اتصال صوتی نوت بوک به دو HDTV و یا یک مجموعه در این نزدیکی هست از سخنرانان . با این حال، یک اتصال سیمی مستقیم بهترین روش اگر شما مقدار سرعت بیش از هر چیز دیگری است . با یک کابل ، شما تضمین زمان تاخیر صفر بین نوت بوک و HDTV ، ساخت بازی های کشش ( اکشن اول شخص و دیگر بازی های اکشن سنگین ) ممکن است.
مزایا: پایین ترین گزینه پوشیدگی. تنها روش مناسب برای بازی های سرعت عمل است.
منفی : نیاز به کابل های فیزیکی ، شما را نگه می دارد افسار به HDTV شما . ممکن است یک اتصال صوتی جداگانه داشته باشند.
WiDi 2 دست در تاریخ
راحت اگر لپ تاپ شما این است : WiDi
اگر شما یک لپ تاپ ساخته شده در چند سال گذشته، آن را در حال حاضر ممکن است این فن آوری، اینتل بی سیم ، و یا WiDi ، ساخته شده است وارد WiDi یک ویژگی مشترک برای رده متوسط ​​و بالا پایان لپ تاپ ها، به ویژه آنهایی که چند رسانه ای و سرگرمی های خانگی تاکید است . بسیاری از لپ تاپ ها بهترین فروش را شامل WiDi ، ارائه 57 مدل های مختلف با ویژگی های ساخته شده در . اگر چنین باشد، شما می توانید یک گیرنده WiDi مانند 100 دلار هم Netgear Push2TV HD خرید ، دوشاخه آن را به HDTV خود را ، و بی سیم را روی کامپیوتر خود بر روی صفحه نمایش بزرگ بدون حتی به اندازه یک دانگل . این سیستم به خوبی کار می کند برای پخش فیلم ها و مرور وب در HDTV خود را ، اما تاخیر اندکی آن را از ایده آل برای بازی سرعت عمل در حال نگه می دارد .
مزایا: بی سیم ویدیو و صدا بدون متصل کردن هر چیزی را به نوت بوک خود را . پشتیبانی از خروجی صدای 5.1 کانال .
منفی : یکی از ویژگی های استاندارد در همه لپ تاپ ها . بیش از حد برای بازی سرعت عمل laggy . WiDi 2 لازم برای 5.1 پشتیبانی صوتی.
Vizio خود XWH200 جهانی بی سیم ویدئو HD و شنیداری کیت
اتصال بی سیم HDMI : راه اندازی ساده
اگر شما از یک پورت HDMI در لپ تاپ خود را و نمی خواهید برای اجرای یک کابل از کامپیوتر به HDTV خود را ، شما هنوز هم می توانید این پورت به خوبی استفاده با کیت HDMI بی سیم، مانند Vizio خود XWH200 جهانی بی سیم ویدئو HD و شنیداری کیت ، کیت های Asus WiCast ، و Rocketfish 4 پورت بی سیم HD . سیستم های بی سیم HDMI به شما اجازه می نوت بوک خود را به یک فرستنده HDMI و HDTV خود را متصل به یک گیرنده HDMI ، و آنها را به عمل می کنند که اگر یک کابل طولانی بین دو دستگاه زد . برخی کیت ، مانند Rocketfish کیت 4 پورت و کیت Vizio خود XWH200 ، می تواند به عنوان سوئیچ HDMI دو برابر ، دست زدن تا حداکثر چهار دستگاه HDMI در یک بار و سوئیچ بین آنها را با یک کنترل از راه دور .
اشکال اصلی به دستگاه های HDMI بی سیم، و سوئیچ HDMI بی سیم به طور خاص، این است که شما هنوز هم نیاز به ایجاد اتاق ها و راه اندازی فرستنده درست و مناسب . کیت چند پورت تمایل دارند که بیش از حد بزرگ برای نگه داشتن نزدیک به نوت بوک، و معمولا برای کابینت ها و قفسه های که در آن تکه های متعددی از خانه تجهیزات تئاتر ممکن است نشسته مناسب تر است. حتی یک پورت WiCast دارای یک فرستنده و تشنه قدرت که نیاز به دو پورت USB آزاد و یا یک آداپتور AC ، و آن را از ایده آل برای ارتباطات سریع و ساده بین لپ تاپ و HDTV کمتر است. کیفیت صوتی و تصویری یکسان در حال اجرا یک کابل HDMI است، اما ، مانند تمام راه حل های بی سیم دیگر، پتانسیل برای زمان تاخیر اندک باعث می شود که نسبت به ایده آل برای بازی با کشش کمتر است.
مزایا: به آسانی به عنوان یک اتصال مستقیم کابل HDMI پیکربندی کنید.
منفی : نیاز به یک اتصال سیمی به فرستنده ، به طوری که هنوز اتصال اینترنت با تلفن های فیزیکی وجود دارد.
بهترین برای کاربران اپل : اپل TV
اگر شما یک مک بوک و کوه شیر ( OS X 10.8 ) و یا بعد از آن ، شما می توانید هر چیزی که بر روی صفحه نمایش کامپیوتر خود را بر روی HDTV خود را از طریق تلویزیون اپل خود را نشان می دهد. از ویژگی های است که به نام پخش معکوس ، و آن را می فرستد هر آنچه بر روی صفحه نمایش مک خود را به تلویزیون اپل ، که آن را نشان می دهد در HDTV شما . این یک راه ساده و مستقیم برای قرار دادن محتوای کامپیوتر شما در HDTV خود است، اما محدود است؛ شما نیاز به استفاده از یک کامپیوتر مک است که در حال اجرا کوه شیر . کاربران ویندوز باید برای پیدا کردن وسایل دیگر معکوس روی صفحه نمایش خود را .
مزایا: ساده و بدون درز. یکپارچگی و سازگاری با تلویزیون اپل خود را .
منفی : کار نمی کند با غیر مکینتاش یا مکینتاش در حال اجرا نسخه های X OS قبل از کوه LIO

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 176 تاريخ : دوشنبه 29 ارديبهشت 1393 ساعت: 2:12

 

 

31 ، 2011 - نوآوری شبکه شرکت از ژاپن ( " INCJ " ) ، هیتاچی ( " هیتاچی " ) ، شرکت سونی ( " سونی " ) و شرکت توشیبا ( " توشیبا " ) امروز اعلام کرد که آنها یک تفاهم نامه غیر الزام آور تفاهم به ادغام کسب و کار صفحه نمایش کوچک و متوسط ​​خود را ، که توسط عمل را امضا کرده اند شرکتهای تابعه از هیتاچی، سونی و توشیبا، در یک شرکت جدید به تاسیس و اداره شده توسط INCJ ( " NewCo " ) . INCJ ، هیتاچی، سونی و توشیبا با هدف امضای موافقت نامه های قطعی و قانونی، در پاییز سال 2011 و برای تکمیل ادغام کسب و کار در بهار سال 2012، موضوع را به دریافت هر گونه مصوبات دولت لازم است.

 همه از سهام صادر شده از شعبه های هیتاچی، سونی و توشیبا درگیر در کوچک و کسب و کار صفحه نمایش با اندازه متوسط ​​(به عنوان مثال ، نمایش هیتاچی ، سونی نمایشگر همراه و شرکت توشیبا موبایل شرکت، آموزشی ویبولیتین ، نمایش جمعی به آن اشاره به عنوان "شرکتهای فرعی موضوع " ) و دارایی های دیگر در حال برنامه ریزی برای به NewCo منتقل می شود ، و INCJ ، به عنوان یک مشارکت دولتی و خصوصی فراهم می کند که حمایت مالی ، تکنولوژیکی و مدیریت برای کسب و کار نسل آینده ، در نظر دارد به سرمایه گذاری در کل از 200،000،000،000 ¥ در NewCo در ازای سهام به تازگی به INCJ توسط NewCo به عنوان یک سهم شخص ثالث صادر شده است. در نهایت، INCJ انتظار برای برگزاری 70 درصد از سهام با حق رای از NewCo ، در حالی که هیتاچی، سونی و توشیبا هر انتظار برای برگزاری 10 درصد از این سهام .

 بازار جهانی صفحه نمایش های کوچک و متوسط ​​انتظار می رود که رشد می کنند به سرعت در حال با توجه به افزایش تقاضا پیش بینی شده برای وضوح بالا، محصولات با ارزش افزوده بالا، به ویژه برای گوشی های هوشمند و رایانه های قرص، و برتر از فن آوری صفحه نمایش با وضوح بالا ، که در آن شرکت های ژاپنی می باشد رهبران جهان ، کلیدی برای رقابت است . دیگر تولید کنندگان صفحه نمایش های کوچک و متوسط ​​طرح های سرمایه گذاری قابل توجهی به تلاش برای تصرف این بازار اعلام کرده اند ، و اقدامات مناسب به منظور افزایش رقابت مورد نیاز است.

 NewCo انتظار می رود که استفاده از بهترین فن آوری بالا ارزش افزوده در جهان از شرکتهای زیرمجموعه به موضوع و ایجاد خطوط تولید جدید با استفاده از سرمایه، که توسط INCJ ارائه شده، به منظور پاسخگویی به تقاضای بازار برای محصولات با ارزش افزوده بالا است. علاوه بر این، با استفاده بهینه از امکانات تولیدی موجود از شرکتهای زیرمجموعه به موضوع ، NewCo با هدف بهبود رقابت پذیری هزینه های آن برای تحکیم موقعیت خود به عنوان یک شرکت پیشرو جهانی در بازار صفحه نمایش های کوچک و متوسط.

 به منظور حفظ و ارتقاء بهترین فن آوری در جهان است، NewCo همچنین انتظار می رود سرمایه گذاری در تحقیقات پیشرفته ترین در جهان و توسعه است. این سرمایه گذاری در توسعه فن آوری های نسل بعدی با پتانسیل بالا ، از جمله وضوح بالاتر و دیود نازک آلی ساطع نور ( " OLED " ) نمایش تمرکز ، در تلاش برای رانندگی رو به جلو در بازار به عنوان یک کل .

 مدیریت NewCo خواهد شد که تازه استخدام شده ، و INCJ است که منجر فرایند انتخاب. هر یک از INCJ ، هیتاچی، سونی و توشیبا در نظر دارد به انتصاب مدیران در خارج از NewCo . همچنین، INCJ ، هیتاچی، سونی و توشیبا قصد ارائه NewCo با پشتیبانی فنی، و NewCo یک چارچوب حکومت قوی و زیرساخت های کسب و کار ایجاد .

 " این پروژه نقطه عطفی برای INCJ در این مأموریت را به تاثیرگذار ، بلند مدت و دست در سرمایه گذاری به رشد کسب و کار نسل بعدی در سراسر جهان در روح نوآوری باز است ، گفت:" Kimikazu Noumi ، مدیر عامل شرکت INCJ . "این شرکت جدید را تبدیل به یک پیشرو تولید کننده صفحه نمایش کوچک و متوسط ​​، و با ادغام قانع کننده فن و دانش می شود، قرار را به نفع خود در بازار رشد جهانی رقابتی و سودآور است که تاثیر واقعی بر روی کیفیت روزمره مردم زندگی می کند. "

 " با یکپارچه سازی ثروت هر یک از شرکت های همکار از تخصص صفحه نمایش و دانش ، من با اعتماد به نفس شرکت جدید را تبدیل به یک نیروی محرک برای نوآوری در فن آوری و رشد جدید در سرعت در حال گسترش بازار صفحه نمایش های کوچک و متوسط ​​است. من اعتقاد دارم که آن را به یک نقش حیاتی در حصول اطمینان از تامین پایدار از دستگاه های صفحه نمایش با کیفیت بالا که بیشتر افزایش تجربه کاربر در این زمینه رو به رشد گوشی های هوشمند و رایانه های تبلت انجام دهد، گفت: " هوارد استرینگر ، رئیس هیئت مدیره، مدیر عامل و رئیس جمهور ، شرکت مدیر اجرایی نماینده شرکت سونی .

 "من هر اعتماد به نفس است که این ادغام سه تولید کنندگان بسیار قادر به صفحه نمایش های کوچک و متوسط ​​و فن آوری های لبه خود ، همراه با تزریق سرمایه از INCJ ، یک شرکت به شدت رقابتی ایجاد خواهد شد. توشیبا خواهد کرد پشتیبانی کامل از شرکت های جدید ارائه آن را به عنوان به دنبال پیروزی رهبری در بازار جهانی ، گفت: " Norio ساساکی ، مدیر ، مدیر اجرایی ، نماینده ، رئیس جمهور و مدیر ارشد اجرایی از شرکت توشیبا .

 "این شرکت جدید که ادغام تکنولوژی سه شرکت ، تجربه و منابع، دارای قابلیت های لازم را برای ارائه ارزش افزوده محصولات به نیازهای مشتری ، از طریق توسعه فن آوری صفحه نمایش های برش، لبه . من اعتقاد دارم که این شرکت جدید به طور کامل رضایت مشتریان برای موفقیت و برای تبدیل شدن به یک شرکت پیشرو در بازار جهانی است. " به این نتیجه رسیدند Hiroaki ناکانیشی ، رئیس جمهور هیتاچی، با مسئولیت محدود

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 136 تاريخ : يکشنبه 28 ارديبهشت 1393 ساعت: 1:39

تلویزیون گوگل را به دنبال باد دوم در اینجا در CES ، اما برای کسانی از شما علاقه به خرید یک تلویزیون جدید ( یا جعبه تنظیم بالا جدید، که برای ماده ) ، در اینجا گرفتن کوچک است که فقط ممکن است تصور کنید غلغلک دادن است. همیشه نوآوری در حال بازگشت پیروزمندانه به لاس وگاس با آنچه ممکن است در raddest ابزار کوچک نشان می دهد . به سادگی ، با عنوان HDMI دانگل است به طور موثرکل سیستم در یک دانگل تراشه ( و بله، به نظر می رسد بسیاری مانند جریان استیک ROKU است ) ، داشتن قشر -A9 ، بین 256MB و 1GB حافظه RAM ، فای داخلی / بلوتوث،ماژول NFC و حتی شتاب سنج . هدف این برنامه برای تبدیل HDTV به طور کامل وانیل شما را به یک دستگاه متصل به اینترنت . فقط آن را به پورت HDMI خود ، با شتاب RF همراه از راه دور و شروع به لذت بردن آندروید بر روی صفحه نمایش بزرگ است. آن را قادر به جریان محتوا در 1080p ، و دسترسی از Hulu ، Netflix بکشد و یا فروشگاه های آمازون باید سر و صدا ایجاد نمی کند. ما در حال گفت آن را در 79 $ شروع ، اماتاریخ انتشار واقعی به نظر می رسد بودند eluding ما. سر در گذشته استراحت برای چند در عمل فیلم ها.

آموزش اینترنت همراه اول

 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 159 تاريخ : شنبه 27 ارديبهشت 1393 ساعت: 1:28

 

شنید از سطح مایکروسافت؟ مطمئنا شما داشته باشد. این فناوری پیشرفته است که طول می کشد لمسی خازنی و نمونه آن را در سراسر طراحی مانند جدول است. در حالی که این دستگاه، تولید شده توسط امثال سامسونگ، خزش آرام خود را به بازار را آغاز کرده اند، شرکت های رقیب در محل کار در چند کاربره، راه حل های پهن لمسی خود را سخت می باشد. که دقیقا چه سیستم لمسی 3M است که نشان می کردن امروز در CES پرده برداری کرد. در 46 اینچ، نمونه اولیه آن بینی یو پی اس تکنولوژی خازنی حول و حوش در ورودی کاربر، اجازه می دهد حداکثر نظری 60 امتیاز لمسی و تا چهار صفحه تقسیم می شود. ما این شانس را به جدول برای اجرای آزمون، به طوری که گذشته از استراحت با کلیک بر روی برای دیدن چگونه آن را شانس بود.

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 118 تاريخ : شنبه 27 ارديبهشت 1393 ساعت: 1:14

 

S- LCD شرکت ، سرمایه گذاری مشترک برای ساخت LCD ها برای تلویزیون های بین سونی و سامسونگ ، به زودی تاریخ خواهد بود . این شرکت ژاپنی امروز اعلام کرد که سرمایه گذاری 50-50 با فروش سهم خود را به رقیب کره ای برای $ 940،000،000 ایالات متحده، پس از هفت سال همکاری خارج شوید.

پس از inking توافق نهایی ، سامسونگ آماده برای جذب سرمایه گذاری مشترک مبتنی بر کره جنوبی به کسب و کار ال سی دی آن موجود و تبدیل آن به 100٪ از شرکت های فرعی است . کسب و کار ال سی دی سامسونگ پس از آن دومین در جهان خواهد شد درآمد ، عقبی تنها LG صفحه نمایش .

سونی است که گزارش ضرر و زیان برای واحد تلویزیون خود را برای سال ، گفت که فراق راه با سامسونگ را در صرفه جویی در حدود 640 میلیون دلار در هر سال منجر شود. ماه گذشته ، سونی با صدور گزارش مالی پیش بینی1150000000 $ آمریکا از دست دادن این مالی ( برای این شرکت به عنوان یک کل ) ، اما نگفته است که اگر پیش بینی خواهد شد تجدید نظر .

تا حدودی، سونی و سامسونگ در ادامه به همکاری در قسمت صفحه نمایش . این شرکت ژاپنی است که در تولید تلویزیون های حفظ خواهد کرد ، می گوید که " وارد شده به یک توافق استراتژیک جدید برای عرضه و خرید از پانل LCD با هدف افزایش رقابت هر دو شرکت " .

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 108 تاريخ : جمعه 26 ارديبهشت 1393 ساعت: 3:26

 

سامسونگ در روز پنج شنبه اعلام کرد قصد دارد برای راه اندازی تلویزیون های OLED تخت جدید خود را در نیمه دوم سال جاری، با توجه به واشنگتن پست. تکنولوژی OLED است که هنوز هم تازه و لذا بسیار گران است. این شرکت بالا پایان تلویزیون 55 اینچ OLED خواهد شد قیمت دو برابر عرضه فعلی سامسونگ، هزینه بیش از $ 9000 هنگامی که آن را در کره جنوبی راه اندازی کرد. این فن آوری فراهم می کند کاربران را با کیفیت تصویر بهبود یافته و اشباع رنگ عمیق تر با کنتراست بالا. تکنولوژی OLED نیز اجازه می دهد تا فروشندگان برای توسعه تلویزیون های نازک تر و سبک تر، و سامسونگ معتقد است که دو تا سه سال قبل از آن را به یک استاندارد صنعت تبدیل می شود.غول الکترونیکی کره جنوبی پیش از این اعلام کرد که 55 اینچ HDTV OLED خود را در نمایشگاه تجاری IFA برلین در اواخر ماه اوت پس از آن نشان دادن در CES در ماه ژانویه به نمایش می گذارند.

 

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 115 تاريخ : چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393 ساعت: 22:44

این بود بخشی از IFA 2012 کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ نیست، اما سامسونگ نشان می کردن سخت افزار TV گوگل برای اولین بار از CES 2011 (تصویر بالا)، و یک تلویزیون هوشمند با تلویزیون گوگل بعد از این سال را آزاد کند. با توجه به آزادی مطبوعات و وبلاگ توسط تیم تلویزیون گوگل، آن را به "افزایش تجربه تلویزیون های هوشمند" با مطالب حق بیمه از خدمات سامسونگ نرم افزار آن است. چگونه دقیقا آن را در هم ادغام خواهد شد ما به زودی باید مشاهده کنید، اما در حال حاضر که تراشه های ARM در حال تأمین انرژی ارزان تر، تجربه مرسوم تر ساخته شده است که ما کشف هر آنچه را گذاشت معامله تا له شده است. ما باید یک چشم و در آن را دریافت کند اگر آن را در هر نقطه در طبقه نشان می دهد به زودی، و همچنین به عنوان جعبه تلویزیون گوگل از Hisense به، و NSZ-GS7 سونی که در حال حاضر در ایالات متحده و انگلستان راه اندازی شد، اما در حال آمدن به آلمان، فرانسه و هلند به زودی.

 

آموزش mms همراه اول

 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 155 تاريخ : چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393 ساعت: 5:04

 

 

LAS VEGAS - شارپ در 2013 بین المللی CES روز دوشنبه با آشکار آینده از نمونه کارها صفحه نمایش غول الکترونیکی را لگد کردن رویداد رسانه ای آن است.

به طور خاص، این استراتژی است که توسط IGZO ( ایندیم گالیم روی اکسید) فن آوری رهبری به عنوان شارپ پرده برداری کرد 32 اینچ با وضوح 4K IGZO مانیتور LCD .

IGZO است در یک ترکیب نیمه هادی که تولید حدود دو برابر وضوح LCD های فعلی است.

شارپ شرح داده شده است که IGZO تولید یک تصویر طبیعی تر با حضور بیشتر در حالی که ارائه اطلاعات بصری بیشتر از همیشه قبل از.

Kozo تاکاهاشی ، معاون رئيس جمهور اجرایی شرکت شارپ ، در کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه اظهار داشت که IGZOاست " کلید آینده نسل بعدی LED آلی ( OLED ) صفحه نمایش . "

اما IGZO است که فقط برای تلویزیون های این سایت متعلق به نه به عنوان مدیران برجسته دستگاه های جدید تلفن همراه ورزشی صفحه نمایش IGZO که در حال حاضر در ژاپن پرده برداری شد سال گذشته است.

تاکاهاشی تأکید کرد که شارپ " خواهد بود اولین شرکت به تولید انبوه IGZO ، " اما او اذعان کرد که " IGZO شده توسط شارپ ساخته شده است به تنهایی. " سازنده گوریل شیشه ای - - به طور خاص به عنوان یک شریک مهم برای کمک به تولید این نمایش IGZO برای تلویزیون، تلفن های هوشمند و قرص او کورنینگ اشاره کرد.

آموزش mms همراه اول

 

 

 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 109 تاريخ : دوشنبه 22 ارديبهشت 1393 ساعت: 2:48

من با SKULLCANDY COO، جرمی اندروس را ملاقات نمود، و او به من این محصول جدید پنهان در یک اتاق

headphone.jpg

در پشت غرفه نشان داد. کاربران بار کارت SD با موسیقی، به برق وصل آن را در هدفون و آن، آنها آماده رفتن اسنوبورد می باشد.دو عامل با کارت SD قبل لود شده با آهنگ های از شرکای موسیقی SKULLCANDY در آمده، که کار حتی کمتر به انجام! 
در ماه مارس / آوریل 2008 کشتی، عکس های بیشتر در پست کامل. مشخصات در پست کامل 
عکس در گالری: با تشکر از جسیکا ناخالص برای مدل سازی با هدفون 
مشخصات فنی 
- آیا می توانم هر کارت اندازه SD را نگه دارید 
- 3 رنگ؛ نارنجی / قهوه ای، زرد / سفید، و سیاه و سفید 
- وزن سبک 
- قابل شارژ 
- همه گروه شاهد در کنار هدفون

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 121 تاريخ : يکشنبه 21 ارديبهشت 1393 ساعت: 1:54

 

با توجه به Oklahoman، FDA تصویب EZ ورید، یک ابزار جدید توسط دکتر اوکلاهما برای کاهش دادن کاتترهای داخل وریدی در بیماران مبتلا به چالش کشیدن توسعه یافته است. بسیار شبیه با کاف فشار خون، دستگاه با استفاده از یک پمپ دستی و عروق خونی در باز کردن پنجره است سهولت بیشتری دیده می شود باد. 

17 روز از تاریخ ثبت: دکتر رابرت پری، ساکن در مرکز پزشکی دانشگاه اوکلاهما، tinkerer که دستگاه را در کارگاه خانه خود را توسعه داده و موفق به نمره یکی از سریعترین تاییدیه های FDA همیشه است.

 

آموزش mms همراه اول

 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 125 تاريخ : شنبه 20 ارديبهشت 1393 ساعت: 2:15

 

 

بیماران قادر به تنفس به دلیل نارسایی حاد یا راه هوایی مسدود باید راه دیگری برای رساندن اکسیژن به خون خود را - و سریع - برای جلوگیری از ایست قلبی و آسیب مغز می شود . تیمی به سرپرستی محققان بیمارستان کودکان بوستون کوچک، ریز پر از گاز است که می تواند به طور مستقیم به جریان خون تزریق شده را به سرعت خون اکسیژن را طراحی کرده است .
ریز از یک لایه چربی ( مولکول های چرب ) است که احاطه جیب کوچک از گاز اکسیژن، و در یک محلول مایع تحویل داده است. در مقاله پوشش در شماره ژوئن 27 از ترجمه علوم پزشکی ، جان خیر ، MD ، از گروه قلب و عروق در بیمارستان کودکان بوستون و همکارانش گزارش دادند که تزریق این ریز به حیوانات با کاهش میزان اکسیژن خون ترمیم اشباع اکسیژن خون به نزدیک به طبیعی سطح ، در ثانیه صورت گرفت.
هنگامی که تراشه به طور کامل مهار شد -خطرناک تر "دنیای واقعی" سناریو - تزریق به حیوانات را زنده زنده به مدت 15 دقیقه یک نفس واحد نگه داشته و از بروز ایست قلبی و آسیب ارگان کاهش می یابد.
راه حل microparticle های قابل حمل می باشد و می تواند به بیماران در مواقع اضطراری ایجاد ثبات ، خرید زمان برای امدادگران ، پزشکان اورژانس و پزشکان مراقبت های ویژه با خیال راحت تر یک لوله تنفس در محل و انجام سایر روش های درمانی صرفه جویی در زندگی ، می گوید: خیر .
"این در کوتاه مدت جایگزین اکسیژن است - راهی برای با خیال راحت تزریق گاز اکسیژن برای حمایت از بیماران در طول چند دقیقه بحرانی، " او می گوید. " در نهایت، این می تواند در سرنگ در هر سبد خرید کد در بیمارستان، آمبولانس و حمل و نقل هلیکوپتر برای کمک به ایجاد ثبات در بیمارانی که با نفس کشیدن مشکل ذخیره می شود. "
ریز به احتمال زیاد فقط برای یک زمان کوتاه اجرا ، بین 15 و 30 دقیقه ، چرا که آنها در مایع است که خون اگر برای مدت طولانی استفاده بیش از حد انجام شده ، خیر می گوید .
خیر نیز اشاره می کند که ذرات متفاوت از جایگزین های خون ، که حمل اکسیژن اما مفید نیست زمانی که ریه ها قادر به اکسیژن می باشد. در عوض، ریز برای شرایط که در آن ریه ها به طور کامل ناتوان طراحی شده است.
خیر شروع به بررسی این ایده از اکسیژن تزریقی در سال 2006 ، پس از مراقبت از دختر کوچکی است که آسیب مغزی شدید ناشی از پنومونی شدید است که باعث خونریزی داخل ریه ها او را و سطح به شدت کم اکسیژن پایدار. با وجود بهترین تلاش های این تیم ، او فوت قبل از آنها می تواند او را بر روی یک ماشین قلب و ریه قرار دهید. نا امید شده توسط این ، خیر یک تیم را برای جستجو راه دیگری برای رساندن اکسیژن تشکیل شده است.
" برخی از آزمایش های بیشتر قانع کننده در اوایل آنهایی که بودند ، " او می گوید. "ما خون یکدیگر را به خود جلب کرد ، آن را در یک لوله آزمایش با ریز مخلوط ، و تماشا به نوبه خود خون آبی بلافاصله رنگ قرمز ، درست در برابر چشمان ما . "
در طول سال، خیر و تیم خود را به غلظت و اندازه های مختلف از ریز تست شده برای بهینه سازی اثر خود را و به آنها برای تزریق امن است. " این تلاش واقعا چند رشته ای بود ، می گوید:" خیر . " از آن زمان مهندسین شیمی ، دانشمندان ذرات و پزشکان برای به دست آوردن ترکیب درست و مناسب . "
در مطالعات گزارش شده در این مقاله ، آنها وسیله ای به نام sonicator ، که با استفاده از امواج صوتی با شدت بالا به مخلوط اکسیژن و چربی با هم استفاده می شود. این فرایند به دام می اندازد گاز اکسیژن در داخل ذرات به طور متوسط ​​2 تا 4 میکرومتر در اندازه ( قابل مشاهده نیست بدون میکروسکوپ ) . محلول حاصل ، با گاز اکسیژن بیش از 70 درصد از حجم، موثر با خون انسان مخلوط شود.
" ، یکی از کلیدهای موفقیت این پروژه توانایی اداره یک مقدار متمرکز از گاز اکسیژن در یک مقدار کمی از مایع بود " خیر می گوید . " تعلیق حمل سه تا چهار برابر میزان اکسیژن خود گلبولهای قرمز خون . "
تزریق داخل وریدی گاز اکسیژن در 1900s اولیه محاکمه شد ، اما این تلاش شکست خورد به اکسیژن خون و اغلب ناشی از انسداد گاز خطرناک است.
"ما برای حل این مشکل بسته بندی گاز به کوچک، ذرات دگردیس مهندسی ، " خیر توضیح می دهد . "آنها به طور چشمگیری افزایش مساحت سطح تبادل گاز و قادر به از طریق مویرگ ها که در آن گاز آزاد می گیر فشار . "
این مطالعه توسط سه جایزه از صندوق توسعه فناوری در بیمارستان کودکان بوستون بوستون و جایزه تحقیقات وزارت دفاع ایالات متحده عمومی به خیر تامین شده بود.

آموزش mms همراه اول

 

 

 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 122 تاريخ : چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393 ساعت: 2:08

 

دانشمندان شواهد مستقیم برای حمایت از فرضیه بحث برانگیز در مورد رشد تومورهای سرطانی که می تواند در تشخیص و درمان سرطان را متحول را کشف کرده اند .

دیدگاه متعارف از سرطان است که آن را از جهش های ژنتیکی در سلول های معمولی که باعث آنها را به تقسیم بیاختیار به یک تومور که پس از آن می تواند به سایر نقاط بدن گسترش یافته نتایج: از شماره . این نشان می دهد تمام بافت سرطانی با ظرفیت برابر برای تقسیم بدون کنترل و یک تمایل برابر به گسترش برابر خلق شده اند . با این حال، سه مطالعه مستقل در حال حاضر نشان داده شده است این به یک اسطوره .

این دانشمندان دریافتند که یک سلسله مراتب از سلول های سرطانی وجود دارد در درون یک تومور جامد و در بالای سلسله مراتب " سلول های بنیادی سرطانی " کلیدی است که در نهایت مسؤول ایجاد تومور به رشد و توسعه هستند.

به گفته دانشمندان، اگر چه وجود سلول های بنیادی سرطانی شده است برای سال های سال فرض ، این اولین بار است که دانشمندان توانسته اند نشان می دهد که آنها در تومورهای جامد در حال رشد در حالت طبیعی خود وجود دارد بوده است.

نشان می دهد که سلول های بنیادی سرطانی وجود داشته باشد بدان معنی است که درمان باید بر کشتن این سلول ها به جای هدف قرار دادن جامعه گسترده تر از سلول های تومور متمرکز شده است، گفت: لوئیس Parada ، از دانشگاه تگزاس مرکز جنوب غربی پزشکی در دالاس . " در گذشته ما تلاش کرده ایم تا از شر تمام خورش سلول در تومور سرطانی پاک شود. در حال حاضر ما می دانیم که آن را کمی خاص از خورش که ما باید سعی کنید به خلاص شدن از شر ،" او گفت .

" کاهش تومور 50 درصد بی ربط است. چه شما نیاز به دانستن است که آیا شما در حال هدف قرار دادن سلول های بنیادی است که اجازه می دهد یک تومور مجددا رشد کنند . خبر خوب این است که ما می دانیم چه به بعد . "

وجود سلول های بنیادی سرطانی به یک موضوع بحث برانگیز با برخی از متخصصان رد این ایده آشکار بوده است. با این حال، در سال های اخیر شواهد خوبی وجود دارد که آنها را برای به اصطلاح "مایع " تومور ، سرطان خون وجود داشته باشد وجود دارد. در حال حاضر، سه گروه مستقل شواهد مستقیم برای سلول های بنیادی سرطانی در تومورهای جامد از مغز ، پوست و دستگاه گوارش را در بر داشت . آنها یافته های خود را به طور همزمان در طبیعت مجلات و علوم منتشر شده است.

هوگو Snippert ، از دانشگاه اوترخت در هلند ، که سلول های بنیادی سرطانی در تومورهای روده ای در حال رشد در موشها را کشف کرد، گفت: این ایده های معمولی تومورهای نادرست است.

" تومور مانند کاریکاتور از بافت که از آنها مشتق شده اند. آنها از انواع مختلف سلول تشکیل شده است و سلسله مراتب را بین انواع وجود دارد. مانند بافت نرمال سلول های بنیادی سالم، تومورها سلول های بنیادی سرطانی در اساس حجم معاملات تلفن همراه خود را دکتر Snippert گفت ، " .

" اگر ما می خواهیم برای درمان سرطان در آن از بیشترین اهمیت این است که جمعیت از سلول های بنیادی سرطانی در درمان گنجانده شده است، در غیر این صورت تومور دوباره رشد خواهد کرد. "

کار دکتر Parada ، که در مطالعه تومورهای مغزی در موش بود، متوجه شد که زیر مجموعه ای از سلول های تومور است که آهسته تر از سلول های تومور های دیگر رشد می کنند ، اما اجازه می دهد که تومور به طور مستمر به خود به دنبال درمان با داروهای ضد سرطان دوباره پر کردن وجود دارد.

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 109 تاريخ : سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 ساعت: 2:27

 

یکی از بزرگترین تصمیمات سال جدید ساخته شده هر سال کردم تا به به از دست دادن وزن است. ما نمی دانیم که آنچه در آن است در مورد شروع یک سال جدید است که می شود مردم فکر آنها می توانند در واقع شروع به کار کردن ، خوب غذا خوردن و شمارش کالری زمانی که آنها چنین کار وحشتناکی در آن برای تمام طول سال انجام داده ام . ما می دانیم که به منظور از دست دادن وزن ، شما به نیاز به یک کمک کوچک، پس چگونه در مورد یک پمپ که شیپور خاموشی را به معده خود را به خورد کردن مواد غذایی ؟
دین کامن یک پمپ که راه یک لوله به سمت راست معده کاربر اختراع و لینک از همه کسانی که بال مرغ چرب شما احتمالا روسری را بر اساس ساعات روز . پس از آن ، کاربر به فشار یک کیسه کوچک پلاستیکی که در همان مقدار که به بیرون کشیده شد جایگزین مواد غذایی با آب .
شرکت کنندگان در مطالعهقادر به از دست دادن نزدیک به نیمی از وزن اضافی خود را با استفاده از پمپ بود ، اگر چه برخی کاربران مشکلاتی را در برخی مواد غذایی خاص مانند گزارش " گل کلم، کلم بروکلی، مواد غذایی چینی، هم بزنید سرخ ، نخود فرنگی برف ، چوب شور ، چیپس ، و استیک. " در صورتی که نظر خود را از یک صبحانه سالم است ، شما ممکن است می خواهم به دور از این دستگاه بمانند و دریافت لیپوساکشن مثل هر شهوانی دیگر آمریکا .

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 124 تاريخ : دوشنبه 15 ارديبهشت 1393 ساعت: 1:59

 

این صدا ممکن است سخت به این باور، اما پزشکان از می سی سی پی می گویند که برای اولین بار، یک نوزاد شده است از یک عفونت HIV درمان می شود. نیویورک تایمز رله گزارش از پزشکان که می گویند نوزاد به HIV در پنج نوبت جداگانه آزمایش مثبت بود و در حال حاضر، در سن دو و نیم و خاموش کردن مواد مخدر برای تمام طول سال، کودک هیچ نشانه ای از این ویروس نشان می دهد در بدن آن است. 

مدت کوتاهی بعد از تولد خود را به یک زن HIV مثبت، کودک با داروهای ضد ویروسی فقط 30 ساعت پس از تولد آن، یک عمل غیر معمول درمان شده بود. فکر این است که این درمان تهاجمی در بخش های بزرگ به نابودی آشکار از ویروس های فلج کننده ویروس قبل از آن می تواند سیستم ایمنی بدن را فلج کمک کرده است.

وجود دارد ، البته، رعایت این شرایط . کارشناسان خارجی هنوز به طور کامل صحت و سقم نبوده است. و در حالی که روشن به نظر می رسد که کودک دیگر آزمایش برای HIV مثبت ، هنوز وجود دارد به تأیید سنگ جامد است که آن را تا به حال در وهله اول به HIV مثبت بود. اما دکتر دبورا Persaud ، استادیار در مرکز کودکان جان هاپکینز و سرپرست این گزارش در نوزاد و دانشمندان دیگر خارج می گویند که برخی از کودکان در واقع آلوده شده است. "این اثبات این اصل است که ما می توانیم به عفونت HIV درمان اگر ما می توانیم این مورد تکرار است ،" او گفت ، اعلام کشف .

مطالعات در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای دیدن اگر درمان به طور مشابه تهاجمی می تواند در سایر نوزادان HIV مثبت کار می کنند، و در صورتی که این درمان را می توان به طور گسترده ای تایید، درک ، و تکرار ، آن را به عنوان یک گام بزرگ ایستاده است رو به جلو در مبارزه با HIV و AIDS در کودکان ، و در نهایت ، مبارزه با HIV و AIDS را در کل. برای لحظه ای، آن را به یک نمونه از یک کودک فردی است که عملکرد قابل درمان است ، نه " درمان " فی نفسه است، اما این یک گام در مسیر درست است.

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 88 تاريخ : يکشنبه 14 ارديبهشت 1393 ساعت: 2:05

 

نظارت خود از سطح فعالیت با استفاده از دستگاه شتاب سنج فعال مانند Striiv و FitBit تمام خشم این روز است، و در حال حاضر زمینه در حال گسترش است به دندانپزشکی به لطف پرتو قلم مو. این دستگاه داده های مورد استفاده خود را از طریق بلوتوث به یک برنامه گوشی های هوشمند تطبیق است که نگه می دارد ردیابی زمانی و برای چه مدت از قلم مو برای مورد استفاده قرار گرفت انتقال. اگر چه قلم مو خود را بدون موتور، و آن را روشن نیست که فواید نگه داشتن داده ها مسواک زدن در اطراف، آن را مانند یک ابزار بسیار خوب به نظر می رسد برای کمک به نگه داشتن چشم در خودتان و یا در عادات مسواک زدن کودکان خود را '. 

GIGAOM گزارش داد که قلم مو در دسترس خواهد بود در ماه آینده به قیمت 50 دلار برای پایه و 3 دلار برای یک سر قلم مو جایگزین. هیچ کلمه ای در مورد اینکه آیا برنامه هایی برای یک محصول بی سیم نخ دندان وجود دارد.

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 92 تاريخ : شنبه 13 ارديبهشت 1393 ساعت: 2:48

 

نوآوری پزشکی با مسئولیت محدود و شیشه ،جلوه های بصری و بعد از تولید شرکت مستقر در لندن، یک

اکوکاردیوگرافی از طریق قفسه سینه ( TTE ) شبیه ساز بر اساس HeartWorks قلب مدل سازی مجموعه خود را از ابزارهای توسعه یافته اند .

شبیه ساز شامل یک نیم تنه مانکن ، پروب و نرم افزار تصویر سازی .

این بسته اجازه می دهد تا در زمان واقعی تصویربرداری TTE شبیه سازی شده از قلب مجازی با استفاده از یک مانکن . اندازه زندگی مانکن نیم تنه دارای پوست نرم و با دقت ، نشانه های آناتومیک قابل لمس برای کمک به موقعیت پروب سونوگرافی جیبی باشد.

صفحه نمایش صفحه نمایش اجازه می دهد تا کاربر را به شناسایی موقعیت پروب در قفسه سینه مجازی و همچنین برای دیدن گرایش هواپیما سونوگرافی.

صفحه نمایش آناتومی شامل یک نماینده از دیواره قفسه سینه ، دنده ها، جناغ سینه و ستون فقرات و همچنین عروق بزرگ ، ریه ها، قلب ، دیافراگم و کبد . این سازه ها در نظر اولتراسوند با اثرات واقعی در تصویر برداری قلبی نمایش داده می شود .

این بسته حفظ کنترل های مجازی قلب و ویژگی های بسته TEE و آناتومی ، همراه با توانایی تولید ' نمایش به صورت اسلاید " ارائه .

خیلی جالب خواهد بود که در نهایت ببینید که پاسخ از این سیستم در عمل است.

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 88 تاريخ : جمعه 12 ارديبهشت 1393 ساعت: 2:41

بر روی تقاضا نقاط بدن جایگزین و نزدیک به واقعیت با اعلام از شرکت های زیست فناوری در سن دیگو Organovo که عضو " چاپگر " آن اولین رگ خونی مصنوعی به طور کامل از سلول های انسان ساخته شده است را ساخته بود رفت، مردم با هیچ داربست مصنوعی .

به جای توزیع جوهر، bioprinter Organovo را با استفاده از دو راهنمایی رباتیک به سپرده globs از سلول های در این مورد، سلول های اندوتلیال که دیواره عروق خونی ، عضلات صاف مربوط به اتساع عروق و انقباض ، و سلول های فیبروبلاست ساختاری است. چاپگر 45 دقیقه طول می کشد تا ایجاد یک لوله چهار اینچ به طول به قطر چند صدم یک اینچ است. محققان خیط و پیت کردن لوله با مواد مغذی را به تقلید از جریان خون ، اجازه می دهد کشتی ، به بلوغ برای حدود یک ماه .

Organovo دانشمند ارشد گابور Forgacs در نظر دارد به آزمون رگ های چاپ شده در حیوانات اواخر این سال است. اگر رگ های خوبی انجام آنها می تواند به ویژه برای عمل جراحی بای پس مفید است. در حال حاضر، جراحان تلاش برای تغییر مسیر خون در اطراف انسداد باید رگ سالم از جای دیگری در بدن بیمار برداشت . " برای چند دهه، مردم در تلاش بوده اند به آمده تا با یک جایگزین، می گوید:" کریگ کنت، یک جراح عروق در دانشگاه ویسکانسین در مدیسون و مشاور علمی به Organovo . " ما امیدواریم که این پرینتر به ما کمک خواهد عبور از خط پایان برسد. " در نهایت، چاپ پیچیده تر، مانند کلیه ها، ممکن است کمبود در اندام های اهدا شده را جبران کند.

 

شارژ اتوماتیک همراه اول

 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 81 تاريخ : پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393 ساعت: 2:06

 

 تگ های RFID در حال حاضر استفاده می شود را برای ردیابی همه چیز، از تراشه های پوکر به حوله هتل ، اما اگر این گلوله های کوچک به طور مستقیم در ناهار خود را جاسازی شده بود، ارائه همه چیز به شما می خواهم تا به حال میخوام بدونم که در مورد ساندویچ ژامبون شما در مورد جانور هستید ؟ سیستم ردیابی مواد غذایی است که می چرخد ​​تگ های RFID در سراسر خوراکی - که ایده پشت NutriSmart است. طراحی و توسعه توسط هانس اعلامیه مضرات ، دانشجوی مهندسی طراحی در کالج سلطنتی هنر در لندن ، این نشانگر کمی اجازه می دهد مصرف کنندگان برای ردیابی زنجیره تامین در پشت هر آیتم در کمد خود را ، در حالی که تغذیه اطلاعات تغذیه ای با ارزش را به افراد رژیمی و یا افراد را با مواد غذایی به خصوص خطرناک است آلرژی . کداک ، همانطور که شما ممکن است فراخوان، با یک ایده مشابه آمد چند سال پیش ، هر چند نمونه اعلامیه مضرات ' فراتر از قلمرو نظارت پزشکی گسترش می یابد. یخچال و فریزر مناسب مجهز شده است ، به عنوان مثال، قادر خواهد بود به کاربران هشدار هر زمان که سهام خود را در مورد به پایان می رسد ، به سادگی با اسکن کردن برچسب ها . مفهوم NutriSmart همچنین برای یک صفحه هوشمند ، که اعلامیه مضرات را به عنوانآن را " سیستم مدیریت رژیم غذایی نامرئی . " فقط وعده غذایی خود را در صفحه قرار داده و خواننده های جاسازی شده خواهد گراب خود را تجزیه و تحلیل ، به شما بگویم که چگونه بسیاری مایل را قبل از ورود در آشپزخانه شما سفر و انتقال تمام تاریخچه آن و داده های کالری به گوشی خود را از طریق بلوتوث . هیچ کلمه ای هنوز در آنچه که به این دستورات پس از هضم اتفاق می افتد ، هر چند درونی ما 13 ساله ها Giggling در امکانات. فیلم پس از شکستن .

 

شارژ اتوماتیک همراه اول


شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 92 تاريخ : چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 ساعت: 2:06